დაბრუნების და გაცვლის ზოგადი პირობები და წესები

1. მიწოდება განხორციელდება მაქსიმუმ 5 (ხუთ) კალენდარულ დღეში.

2. მიწოდების მომსახურების საფასური თბილისში არის 4 ლარი, რეგიონებში - 7 ლარი.

თბილისში შეგიძლიათ აირჩიოთ ექსპრეს მიწოდებაც, რათა შეკვეთა მიიღოთ მაქსიმუმ 3-4 საათის განმავლობაში შეკვეთის განთავსების შემდეგ. ამ მომსახურების საფასურია 10 ლარი.

3. თუ ნივთი გაიყიდა, თქვენ მიერ გადახდილი თანხა ავტომატურად დაბრუნდება მაქსიმუმ 3 (სამი) სამუშაო დღეში.

4. ქარხნული შეფუთვა ნიშნავს, რომ მიიღებთ ნივთებს დამცავი შეფუთვით, ერთ ყუთში შეკრებილი და საგარანტიო ფურცლით.

1. პროდუქტის დაბრუნება/გაცვლის პირობები

1.1. Time გაძლევთ საშუალებას დააბრუნოთ ან შეცვალოთ ნებისმიერი შეძენილი ნივთი 5 კალენდარული დღის განმავლობაში, თუ ის შეძენილია ონლაინ შოპინგით time.ge–დან.

1.2. მხოლოდ გაუხსნელი და დაუზიანებელი პროდუქტები იქნება დაშვებული დაბრუნებისთვის ან შეცვლისთვის.

1.3. პროდუქტი უნდა იყოს დათვალიერებული მომხმარებლის მიერ იმავე დღეს, როცა ის მიეწოდება კურიერით. თუ მომხმარებელი გადაწყვეტს შეცვალოს ან დააბრუნოს პროდუქტი, მან ინფორმაცია უნდა გაგზავნოს შემდეგ მისამართზე:info@time.ge, წინააღმდეგ შემთხვევაში, მომხმარებელს არ ექნება უფლება მოითხოვოს პროდუქტის დაბრუნება ან შეცვლა. კომპანიის მხრიდან, პროდუქტი უნდა შეიცვალოს 5 (ხუთი) კალენდარული დღის განმავლობაში, ელ.ფოსტის მიღების შემდეგ.

1.4. პროდუქტის დაბრუნების/შეცვლის საფასური უნდა გადაიხადოს მომხმარებელმა.

1.5. პროდუქტის დაბრუნების შემთხვევაში, TIME კომპანიის საბანკო ანგარიშიდან თანხა უნდა დაბრუნდეს მომხმარებლის ანგარიშზე 10 (ათი) სამუშაო დღის განმავლობაში.

2. პროდუქტის შეცვლის/დაბრუნების წესები

2.1. ზემოთ აღნიშნული წესების მიხედვით, პროდუქტის დაბრუნების/შეცვლის შემთხვევაში, TIME კურიერისგან პროდუქტის მიღებიდან 2 საათის განმავლობაში, მომხმარებელმა უნდა მიმართოს TIME-ს ელ.ფოსტის მეშვეობით info@time.ge და აცნობოს დაბრუნების/შეცვლის შესახებ.

2.2. პროცესის დასაწყებად აუცილებელია შემდეგი ინფორმაციის მიწოდება: პროდუქტის ნომერი, შეკვეთის ნომერი, თარიღი, შეკვეთის მიღების დრო და დაბრუნების მიზეზი (ზოგიერთ შემთხვევაში, საჭიროა პროდუქტის და გადახდის ორდერის ფოტოს ატვირთვა ელ.ფოსტაზე info@time.ge).

2.3 თუ პროდუქტი ან აქსესუარები, რომლებიც მომხმარებელს მიეწოდება, დაზიანებულია, კომპანიას აქვს უფლება შეაჩეროს დაბრუნების/შეცვლის პროცედურა, სანამ დიაგნოზი არ დაიდება, რაც არ გრძელდება 10 (ათი) სამუშაო დღეზე მეტ ხანს. დიაგნოზის შემდეგ TIME კომპანია მიიღებს საბოლოო გადაწყვეტილებას გააგრძელოს თუ დახუროს ეს შეკვეთა.

2.4. პროდუქტის ტრანსპორტირების ხარჯები უნდა დაიფაროს მომხმარებლის მიერ არაუგვიანეს 5 კალენდარული დღის განმავლობაში, როდესაც მოთხოვნა გაიგზავნება.

2.5. პროდუქტის დაბრუნების/შეცვლისას, პროდუქტი უნდა თან ერთვოდეს ყველა დამატებითი ნაწილი და დოკუმენტი, რომლებიც მიწოდებულია შეძენის დროს (საქონლის ინვოისი, გადახდის დოკუმენტი, საგარანტიო ფურცელი და სხვ.).

2.6. თუ თქვენ მიმართეთ ნივთის შეცვლაზე ან დაბრუნებაზე, რომელსაც შეიძინეთ, TI’ME წარმომადგენელი დაგიკავშირდებათ ელ.ფოსტით info@time.ge.

2.7. პროდუქტის დაბრუნება შესაძლებელია თუ:

2.7.1. პროდუქტი არ შეესაბამება შეკვეთას ან ტექნიკურ მახასიათებლებს, რომლებიც მითითებულია ვებგვერდზე.

2.7.2. პროდუქტი დეფექტურია.

2.7.3. პროდუქტი დაზიანდა ტრანსპორტირებისას.

2.7.4. პროდუქტი არ იყო მიწოდებული TIME კომპანიის მიერ დროულად.

2.8. პროდუქტის დაბრუნება შესაძლებელია დამოუკიდებლად ზემოთ აღნიშნული პირობებისგან.

2.8.1. პროდუქტი არ იყო გახსნილი ან დაზიანებული.

2.8.2. თუ პროდუქტის ქარხნული შეფუთვა გაიხსნა და დიაგნოზის შედეგად გამოვლინდა, რომ პროდუქტს ყველა ფუნქციური მახასიათებელი შენარჩუნებულია და ვიზუალური დეფექტები არ აღინიშნება.

2.8.3. თუ პროდუქტის შეფუთვა დაზიანებულია ან აქვს ვიზუალური დეფექტ(ებ)ი, რომელიც არ გამოწვეულია მომხმარებლის მიერ.

2.8.4. პროდუქტის შეცვლა შესაძლებელია, თუ:

2.8.4.1. პროდუქტის ქარხნული შეფუთვა არ არის გახსნილი და დაზიანებული.

2.8.4.2. პროდუქტი არ შეესაბამება ტექნიკურ მახასიათებლებს, რომლებიც ნაჩვენებია ვებგვერდზე.

2.8.4.3. პროდუქტი ქარხნულად დეფექტურია.

2.8.4.4. პროდუქტი დაზიანდა ტრანსპორტირებისას.

2.8.4.5. თუ პროდუქტის შეფუთვა გაიხსნა და დიაგნოზის შედეგად გამოვლინდა, რომ პროდუქტს ყველა ფუნქციური მახასიათებელი შენარჩუნებულია და ვიზუალური დეფექტები არ აღინიშნება.

3. ანაზღაურების წესები

3.1. თუ მომხმარებელს სურს დააბრუნოს Time.ge ვებსაიტზე შეძენილი პროდუქტი, კომპანია ვალდებულია დააბრუნოს გადახდილი თანხა შემდეგი პროცენტების მიხედვით.

3.1.1. 100% იმ შემთხვევაში, თუ პროდუქტის შეფუთვა არ არის გახსნილი, დაზიანებული და თან ახლავს ყველა ნაწილი და დოკუმენტი, რომლებიც მიწვდილი იყო შეძენის დროს (ინვოისი, გადახდის დოკუმენტი, გარანტიის ფურცელი და სხვა).

3.1.2. 100% იმ შემთხვევაში, თუ პროდუქტი აქვს დეფექტები ან პროდუქტი არ შეესაბამება შეკვეთის და/ან ტექნიკურ მახასიათებლებს, რომლებიც გამოქვეყნებულია ვებსაიტზე ან პროდუქტი დაზიანებულია ტრანსპორტირების დროს და თან ახლავს ყველა ნაწილი და დოკუმენტი, რომლებიც მიწვდილი იყო შეძენის დროს (ინვოისი, გადახდის დოკუმენტი, გარანტიის ფურცელი და სხვა).

3.1.3. 90-100% იმ შემთხვევაში, თუ პროდუქტის შეფუთვა გახსნილია და დიაგნოზი აჩვენებს, რომ დაბრუნებული პროდუქტი აქვს ყველა ფუნქციური მახასიათებელი და არ აქვს ვიზუალური დეფექტები, და თან ახლავს ყველა დამატებითი ნაწილი და დოკუმენტი (ინვოისი, გადახდის დოკუმენტი, გარანტიის ფურცელი და სხვა).

3.1.4. 60-90% იმ შემთხვევაში, თუ პროდუქტის შეფუთვა დაზიანებულია და/ან დიაგნოზის შედეგად აღმოჩნდება, რომ დაბრუნებული პროდუქტი აქვს ყველა ფუნქციური მახასიათებელი, თუმცა შეინიშნება ვიზუალური დეფექტი (ები).

3.1.5. თუ დიაგნოზის შედეგები აჩვენებს, რომ დაბრუნებული პროდუქტი არ ინარჩუნებს ყველა ფუნქციურ და/ან ვიზუალურ მახასიათებლებს და/ან არ შეიცავს ყველა დამატებით ნაწილსა და დოკუმენტს (ინვოისი, გადახდის დოკუმენტი, გარანტიის ფურცელი და სხვა), კომპანია უფლებამოსილია გაიტანოს პროდუქტის დაბრუნების შემდგომი სექრეტარებისგან უარი და ამიტომ, არ დააბრუნოს პროდუქტის ფასიც.

3.2. თუ მომხმარებელს სურს პროდუქტის შეცვლა, პროდუქტის შეფუთვა გახსნილია და დიაგნოზი აჩვენებს, რომ დაბრუნებული პროდუქტი აქვს ყველა ფუნქციური მახასიათებელი და არ აქვს ვიზუალური დეფექტები, პროდუქტი შეიძლება შეიცვალოს და მომხმარებელი უნდა გადაიხადოს პროდუქტის ღირებულების 10%.

3.3. დაბრუნების თანხა შეიძლება შესრულდეს მხოლოდ ანგარიშსწორების გადარიცხვით მომხმარებლის ბანკის ანგარიშზე.

3.4. TI’ME დაიბრუნებს მომხმარებელს პროდუქტის ღირებულებას ზემოთ აღნიშნული წესებისა და თანხების მიხედვით ამ სტატიის ფარგლებში 10 (თხუთმეტი) სამუშაო დღის განმავლობაში.

4. ტრანსპორტირების ხარჯების ანაზღაურების პროცედურა

4.1. როდესაც TIME-ს მიერ ხდება პროდუქტის დაბრუნება/შეცვლა, კომპანია ანაზღაურებს მიწოდების მომსახურების ღირებულებას, რომელიც არ აღემატება 15 ლარს, შემდეგი პირობების მიხედვით:
პროდუქტი არ შეესაბამება შეკვეთის და/ან ვებსაიტზე არსებულ ტექნიკურ მახასიათებლებს
პროდუქტი აქვს ქარხნული დეფექტები

4.2. ყველა სხვა შემთხვევებში, ტრანსპორტირების მომსახურების ხარჯები უნდა გადაიხადოს მომხმარებელმა.

5. პროდუქტის დაბრუნების/შეცვლის მოთხოვნა

5.1. მომხმარებელმა ვერ უნდა დაიწყოს დაბრუნების/შეცვლის პროცესი და მოაწყოს პროდუქტის მიღებისთანავე უარი. უნდა გამოგზავნოს ელ.ფოსტის მეშვეობით info@time.ge

5.2. მომხმარებლებს შეუძლიათ მოითხოვონ დაბრუნება/შეცვლა პროდუქტის მიღების 2 საათის განმავლობაში

5.3. თუ მომხმარებელი იღებს პროდუქტს ქარხნული დეფექტებით 2 საათის განმავლობაში, მომხმარებელმა უნდა იმოქმედოს გარანტიის წესების მიხედვით

6. პროდუქტის შეცვლის დროები:

6.1. თუ პროდუქტების შეცვლის თანხმობა დადასტურდა, იდენტური პროდუქტი ან სხვა პროდუქტი, რომელიც მითითებულია დაბრუნების პოლიტიკაში, იქნება მიწვდილი მომხმარებელზე 5-10 სამუშაო დღის განმავლობაში ყველა დამატებითი ხარჯების სრულად ანაზღაურების შემდეგ.

6.2. ტრანსპორტირების ხარჯები უნდა გადაიხადოს მომხმარებელმა, გარდა 6.1-ის წესებით განსაზღვრული შემთხვევების გარდა.